25 Mart 2013 Pazartesi

DANTEL YATAK ÖRTÜSÜ

DANTEL VE KUMAŞIN MUHTEŞEM UYUMU

Arkadaşım bana ev hediyesi olarak ,kendisine çeyiz olarak
      ördüğüve kesinlikle kullanmak istemediği dantel yatak örtüsünü 
uygun görmüş.Ne diyeyim herkesin böyle arkadaşı olsun:))
Dantel eskiden örüldüğü için ebatı çok küçüktü. yaklaşık150*200.
2 metrelik kısmı ene kullandım.boyu için se kumaşla ek yapmak 
zorunda kaldım.Ama böylesini daha çok sevdim,çünkü kumaşla 
danteli bir arada çok seviyorum.

















16 yorum:

  1. Harika görünüyor gerçekten :) böyle arkadaşlar dostlar başına :)

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜRLER HİKMETCİM.

    YanıtlaSil
  3. Hem çok emekli, hem çok güzel olmuş.Kumaşla uyumu da çok güzel olmuş.İyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki emekli kısmında ben yokum,kumaşla uyumunu bende çok sevdim.sevgiler

      Sil
  4. Çok hoş olmuş.Nekadar çok emek vermişsiniz,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Sadece datel olsa bu kadar güzel olmazdı herhalde. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok şık olmuş, Özlem Hanım' a katılıyorum, sadece dantel olsa bu kadar güzel olamazdı. Çok beğendim, ellerine sağlık.. Sevil Gençtürk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilcim nerelerdesin kaç yayındır göremedik seni.Beğendin demek ,sevindim:)

      Sil
    2. İzinliydim ya şekerim. İş dışında mümkün mertebe bilgisayara bulaşmıyorum. Kaçırdığım bütün yayınları inceleyeceğim birazdan, telafi ederiz :)

      Sevgilerimle. Sevil Gençtürk

      Sil
  7. Tentene bu kadar şık mı dururmuş ;Değerlendirirken güzelleştirmek sana özgü.MUHTEŞEM

    YanıtlaSil