12 Mayıs 2013 Pazar

ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN

ANNELİK GURURLARIMDAN BİRKAÇ KARE

Kerem babası ile balığa çıktığında , ben balkonda ;çıkan
 hortumları görünce nasılda paniğe kapılmıştım.
Oysa oğluşum  hortumlarla  baş ettiklerini,
kendisinin ,sandalı nasılda bir sağa bir sola  çevirip oradan
 uzaklaştıklarını  heyecanla anlatmıştı.İşte bu fotoğraf ta ispatı idi.
Kahraman oğlum benim






                            Onlara  daha önce görmediklerini göstermek,sunmak....
                            Şaşkınlıklarını izlemek....






Hayvan sevgileri
Ben bir köpeğin yanından bile geçemezken( ister bizim olsun ister başkasının)
onların bu hayvan sevgisinin beni heyecanlandırması....




Birbirlerini gözetmeleri




afacanlıkları



Takım ruhları




Bu yıl güzel kızım folklore katılışı...
23 nisanda Kastamonu yöremize ait oyunları sundular.
Bu gibi durumlarda  iki göz birbirinden bağımsız çalışır.
Bir gözüm tüm oyunu,diğer gözüm ise  yalnızca kızımı seyretti.
Ne demek istediğimi anneler bilir.




Okuldan eve elinde çiçekler ve resimlerle dönüşü.(anneler gününe özel)
Ve bu muhteşem anı resim içine hapsetme isteğim...


Armut dibine düşer.
Bakın hamarat oğlum  anasınıfında bana nasılda güzel bir çiçek hazırlamış





                             Ve bu güzel  ,güler yüzlü bayan da BEN.Keremcim öyle söyledi





6 yorum:

  1. Anneler gününüz kutlu olsun ....

    YanıtlaSil
  2. Anneler günü kutlarım... fotoğraflar çok hoş... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin anneler gününü kutlarım.TEŞEKKÜR EDERİM.

      Sil
  3. :( :( :(

    Çok özlemişim yiğenlerimi, hepinizi çok seviyorum ve kocaman öpüyorum.

    Ablacım senin ve hepimizin anneler günü kutlu olsun :) Sevil Gençtürk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birtanem.Bende senin anneler gününü kutlarım.Seneye İnşallah iki çocuk annesi olacaksın ne güzel....

      Sil