21 Ekim 2013 Pazartesi

*DIY* BİR DUVAR DEKORU


                                            KENDİMLE  GURUR DUYDUM

           Niye mi??
      Çünkü bu duvarın maliyeti 80 tl.  Evet yanlış okumadınız...
      Üstelik  bu tutarın yarısından fazlası 3 yıl evvel İkea dan aldığım çerçeveler...

          Gelelim hikayeye;bir kaç yıl önce taşındığım bu evde en çok istediğim
    şey ;çok fazla  para harcamadan da dekorasyon yapılabilirliği anlatmak adına
    özellikle kendi yaptığım uygulamalarla ,evin her yerinde beni anlatan ,
    hoş tasarımlar yapabilmek.
    Biliyorsunuz küçük çocuklarım var,onlarla bu işleri yapmak bazen
    sıkıntılı olabiliyor. Ama sonucunu görmek öyle mutlu ediyor ki ...:))

       Bu duvar için böyle deseni olan bir duvar kağıdı istedim,dizilerde, filmlerde
   sıkça gördüğüm    bu deseni almaya kalkınca ne yazık ki bulamadım .
   Bakmadığım  site kalmadı.Neyse ki sonradan aklıma
   şerit yöntemi ile boyamak geldi.Gözlük ün mutfak yenileme çalışmasında görmüştüm.

   Konsolum ise daha önce ki evimde kullandığım suntalemden yapılmış bir raf
   ve dört adet eski torna ayaktan oluşuyor.Tabi bir iki adet ağaç desteği yaptık.













           Aşağıdakiler başrol oyuncularımız.
        Odunluğa kaldırmış olduğum bu raf tam istediğim ebattaydı.30*110
        Bunun altına iki tane torna ayak yaptırabilsem, bir bulabilsem derken
        bulduk .Tek sorun biraz yaşlılardı,kim bilir kaç senelikler.

           



Nihayet birleştiler.
Şimdi  bunların arasına bir çekmece lazımdı.
Açılıp kapanmasına  hiç gerek yoktu.
Zira maliyeti artırabilirdi.O çekmecenin açılması demek ;
bir marangozun devreye girmesi demek.Hiç de amaca uygun değil.

Ayrıca,içerisine anahtar,ruhsat,gözlük gibi birçok nesnenin 
sürekli girip çıktığı ,düzenini sağlamakta zorlandığım,
çekmeceli bir dolabım vardı zaten.
Buraya ne koyacaktım ki? Çocukların arabalarını mı?
Yok yok,en iyisi kapalı dursunlar dı.






           Önce üç bir tarafını ölçülerine göre ( ön alnına 15*110 yanlarına da 15*28)
           çam tahta kestirip içerden desteklerle monte ettik.
           Tabi işin bu kısımlarını eşim yapıyor,ben yalnızca yönetmenim.
           Neyse ,bu alın kısmına iki adet kestirdiğimiz tahtayıda monte ettik  işin çoğu bitti.



Geldik boya kısmına...
Hiç işimin bitmediğinden,sürekli birşey bulup onu rahatsız ettiğimden şikayetçi olan
Ferhat ı dinlenmeye aldık.
Onun yerine bu işte çok eğlenen  küçük yeni bir usta buldum evin içinde.
Zaten geleceğe yatırım yapmalıydım.Ömrüm el verdikçe,ve sağlığım oldukça
sürekli bu işlerle olacağıma göre,Ferhat beni daha fazla çekemez di.
Bu yüzden çekirdekten birini yetiştirmeliydim.Kerem bu işler için
gayet uygundu...
Yeni ustamla alçı  ve tutkal karışımı  koyuca bir macun hazırlayıp delik,
hasarlı ne varsa onardık.Sonra zımpara ve astar boya yaptık.




Boya olarak her zamanki gibi su bazlı ahşap boyaları kullandım.
Üst zemin sunta kaplama olduğundan boya tutmaması lazım,
yinede biraz zımpara yapıp  koyu kahveye boyadım.
Sonra sütlü kahve ile  alttaki koyu rengi fazla kapatmayacak şekilde
 bir kat daha boyadım.En son fırçanın ucunu sulandırılmamış
beyaza batırıp bazı yerlerine  fazla bastırmadan sürüverdim.
Kuruyunca da 3 kat mat vernik uyguladım.
Antik eskitme kulplarımı da taktıktan sonra.değmeğin keyfime...






Bu da duvarımın boyanma görüntüleri:
Her yerini 12 cm işaretleyip boyama bantlarını işaretlerin biri içerden 
birini dışardan olmak sureti ile boyda boya yapıştırdım.
Kafamın karışmaması için işaretler koydum.Duvarımı da su bazlı boya ile 
boyadım.O kadar keyifliydi ki ... Sürdüğüm yer anında kurudu,ve inanın
birazcık boya yetti de arttı bile.












Çerçevelerin içindekiler; daha önce aldığım  fakat kullanamadığım
bir duvar kağıdı.Gül kısımlarını kesip yerleştirmiştim.
Tabi o zamanlar dekupaj desenlerinden bihaber,
ayyy bu duvar kağıdı da olmasaydı ne yapardım dediğim,cahiliye dönemimdi.





Ehh.her şey bu kadar masrafsız ilerlerken üzerine koyacağım eşyaların
maddi değeri olmamalıydı.Evin içinde şöyle bir dolandım,bakındım ve seçtim.
 Başıboş bir kavanozken terfi eden vintage vazolarım ve içerisindeki 
kumaş güllerim
bu projemde yer almaya hak kazandılar.





Bu yazım Ne Desem Beğenirsin Link Party Etkinliğinde yer almıştır

99 yorum:

  1. Harika olmuş kadının beceriklisi böyle oluyor desem fazla olmaz herhalde.Çok beğendim.Güle güle kullan iyi günlerde canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebruca teşekkür ederim iltifatınıza.Beceri dediğimiz şey;inanın yaptıkça gelişebilen birşey.Tekrar teşekkürler,sevgiler....

      Sil
  2. çokkk güzel olmuş ...ellerine sağlık ...dekorasyon dergilerindeki evler gibi ,süper...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ediyorum.Farkındaysanız,dekorasyon dergileri de bize epey yol gösteriyor.

      Sil
  3. muhteşem olmuş.... gerçekten bayıldım:)ellerinize sağlık.fikirde çalışmadaki titizlikde harika:)güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel Hanım; çok teşekkür ederim.Edindiğim fikirlerle ve kendimden katarak yaptım.İnşallah bir gün sizinde işinize yarar.Sevgilerle.....

      Sil
  4. Harika, ilham verici, çok güzel. Yaptığınız bu güzel dekoru anlatan kelimelerden sadece bir kaçı...
    Ellerinize sağlık. Bu arada çekirdekten usta yetiştirme fikrini de çok sevdim. İyi fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ,sabah sabah bu yorumları duymak,çok teşekkür ederim.Evet ustam da süper.yörüngem içerisine aldım
      O nu :) Hep bana çalışacak:)

      Sil
  5. masallah 41 bucuk kere canim muhtesem olmus ellerine saglik cok cok begendim:))sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Amin çok teşekkürler..Benden de sana sevgiler....

      Sil
  6. hakikaten cok hos bir goruntu....
    gonlunce kullanirsin insallah..dergieri aratmamis:))))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.Teşekkürler Cihan Abla,sevgiler....

      Sil
  7. Süpersin ya, harika olmuş. İnanılmaz beğendim. Görür görmez evimin duvarlarına baktım acaba benim de uygulayabileceğim bir yer çıkar mı diye:) Kendinle ne kadar gurur duysan yerdir, emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ,çok teşekkür ederim.Şimdilik uygulayabileceğin bir yer yoksada bile,görüntüleri al arşivine ve zihnine.Elbet birgün kullanmak durumunda kalabilirsin veya birine fikir verebilirsin.Sevgiler canım....

      Sil
  8. ya bu ne böyle süper olmuşşş çokk kıskandım serpil abla ellerine sağlık gerçekten harika olmuş evinin tarzına zaten bayılıyorummm..hülya gür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyam ,canım.Senin kıskançlığını bilirim ben,herkesin kıskançlığı senin gibi olsa.Eminim kendininmiş gibi sevinmişsindir,Öpüyorum çok çok....

      Sil
  9. çok güzel yaaa
    bende yeni evime böyle fikirler arıyordum..
    yardımcını ödünç versene
    ellerine emeğine sağlık tabiki fikrine de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcımı veremem kimselere:))Gördünüz mü iki el çalışıyor.
      Çok teşekkürler güzel yorumlarınız için....

      Sil
  10. Harika harika harika!!! Serpil hanım tam zevkime ve ihtiyacıma uygun bir tasarım yapmışsınız. Bir anda beni tasarım heyecanı sardı ama şöyle bir sorun var ki ben sizin kadar becerikli ve cesaretli değilim herhalde. Sizin öğrenciniz olmak isterdim:( Her ürettiğinizden bir ilham alıyorum. Arşivime size ait çok fazla resim kaydetmişim. Bir gün ben de yaparım böyle şeyler inş. Sevgiler size. kolaylıklar. Yeni tasarımlarınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem Hanım ,çok zarifsiniz.
      İnanın cesaret edilmeyecek bir şey yok.Beceri de,tasarım kabiliyeti de,cesaret de zaman içerisinde gelişiyor,tabi yaptıkça.Her yaptığınız iş ,sizi bir sonrakine ulaştırıyor....

      Sil
  11. merhaba, çok güzel olmuş ama çok güzel:) Bu uygulamaları fırça mı yoksa rulo ile mi yaptınız, bir de mat verniği fırça ile mi yoksa rulo ile mi uyguladınız. Fırça ile yaptıysanız eğer vernik iz bırakmadı mı? Çok teşekkürler. Bloğunuzu gezmeye başlayacağım eminim çok hoş şeylerle karşılaşacağım. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de merhaba..Açıkçası her yaptığım işte çok fazla tekniğe uygun çalışmam.O an elimde ne varsa onunla...
      Rulo fırça da olur ilk katları sürmek için,benim elimde şöyle genişçe bir fırça vardı onunla yaptım.Ama üstteki eskitme
      görünümlerini vermek için ,mutlaka fırça kullanmalısınız.Yine vernik için de aynı fırçayı kullandım.Umarım yardımcı olabildim.Sevgilerle...

      Sil
  12. SERPİ ABLA SENİN ADINI KESİNLİKLE DEĞİŞTİRİYORUM NE SERPİL NE DE MAKASIN DANSI.....HOBİ KURDU HERKES HERŞEYİ DENER YAPAR AMA BEN BU KADAR GÜZEL YAPANINI GÖRMEDİM.SAYENDE DE GÖRDÜM İŞTE KARŞIMDA HOBİ KURDU.....HÜLYA GÜR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sensin asıl kurt.:) Hadi benim huyum suyum,meraklarım belli.Sen..?? Hiç hesapta yokken elma kurdu gibi dalış yaptın,hobi dünyasına:))

      Sil
  13. MÜKEMMEL harika çok güzel siz müthişsiniz tam benim kafadan :) saygıyla eğilmek istiyorum. demekki dresuar almaya gerek yok :) o kadar para vermeye de sevgiler bunu yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın beni mahçup ettiniz bu yorumlarınızla.Birşeyler yapıp meydana çıkmak,ve beğenilmek güzel şey fakat övgü karşısında da utanıp mahçup da oluyorum aslında.Çok teşekkür ederim.

      Sil
  14. çook güzel olmuş ben bayıldım :)) ellerine sağlık bu tarz çalışmalar benimde çook hoşuma gidiyor ama bir türlü cesaret etip yapamıyorum....
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim zaman içerisinde cesaretiniz gelişir.İnsanın merakı olunca; bir zaman sonra...aman hep millet yapıp ben bakacak mıyım ....diyor insan.Benden de sevgiler..

      Sil
  15. süpersin,bayıldım ben bu işe harika bişey çıkarmışsın ortaya.renklerde bi o kadar ferah iç açıcı,ellerine emeğine sağlık diyorum başkada bişi demiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tuğba cım. Girişde kullandığım bir dolabım var,ona uygun olsun istedim,sevgiler gönderiyorum....

      Sil
  16. Ooooo, ne yapmışsın sen yahu! Bu kadarını hiç beklemiyordum, çok profesyonelce ve çok kusursuz ;) 10 numara yani, tebrikler arkadaşım hem sana hem de yakışıklı çırağına :)
    Böyle ayrıntılı anlatman da ayrıca takdire şayan, yapmak isteyenlere çok güzel kılavuz olacak bir post hazırlamışsın.
    Hem becerikli hem de zevkli arkadaşım, aferin sana ;)
    Öperim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden de pekiyi mi aldım ,yatabilirim artık.:))Teşekkürler canım,güzel post hazırlamak sana mahsus .öpüyorum kocaman..

      Sil
  17. Harikasın sen ya, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  18. olağanüstü!!! yetenekli insanın hali başka oluyor. tebrik ediyorum seni canım, ellerine sağlık. çekmecelerin gerçek olmadığını okuyunca şok oldum bu arada, hiç belli olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fark edilmediğini biliyorum.Bana göre dresuarlar dekor amaçlı eşyalar,işlevsellikleri pek yok.Duvar dibinde dururlar öylece...Yapmak isteyenlere de bu fikri vermek için özellikle yazmak istedim

      Sil
  19. Muhteşem olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. Dekorasyon dergilerinden fırlamış gibi... Eline sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Dekorasyon dergilerine bakıp iç geçirirken,şimdi bu yorumlarla karşılaşmak ne hoş ,bilseniz..))

      Sil
  21. Bu kadar nefis bir çalışma görmedim ! son zamanların en iyi dekoru bence, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ne güzel bir yorum böyle..çok zarifsiniz teşekkürler...

      Sil
  22. Serpiiiiil,muhteşem olmuş. Arkadaşlar bütün söylenecekleri yazmışlar. Gecenin bu saatinde bana laf kalmamış a canım. Seni tanımakla gurur duydum vallaaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım iyiki varsınız,güzel yorumlarınız da insanı nasıl motive ediyor:))

      Sil
  23. serpil hanım muhteşemsiniz gerçekten
    dresuara bittim bir de duvardaki şeridin rengini merak ettim çünkü dresuarın üst tabakasına tam uymuş gibi görünüyor
    evinizin geri kalan köşelerinide merak etmedim desem yalan olur
    bir de benim tabiiki tek kızım var başkasını düşünemem asla kibele'ye aşığım beeeeeenn:))
    o lütfedip okuduğunuz adveritorial reklamdı sadece :)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım çok teşekkür ederim. Şeridi sütlü kahve tonunda ayarladım.Dresuara ise boya yaparken ,duvara sürdüğüm renkten de kullandım.Evimin kalanında da bazı yerlerinde dönüşüm projeleri var,ama en güzeli bu oldu.
      Ben birik kızın olduğunu biliyorum aslında. konunun reklam olduğunu da biliyorum fakat, yazıyı üsten,hızla okuduğumdan, bizde 3 bebek var deyince acaba dedim abin veya ablan ,yeğenlerin falan mı var dedim,anlayamamışım.:))

      Sil
  24. Serpil Hanım, siz ne yaptınız böyle? Bayıldım desem az kalır, ne diyeyim bilemedim, süper süper süper diyorum, Ellerinize, fikrinize, emeğinize sağlık, çooook güzel olmuş, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler Hülya Hanım,beğenmenize sevindim:))

      Sil
  25. son günlerde gördüğüm en iyi iş diyebilirim.
    hem renkler hem konsept hem de geri dönüşüm adına müthiş güzel olmuş.

    buna benzer makyaj masası yapmıştım ben de ama çekmece ( yalancı çekmece:D ) yapmak hiç aklıma gelmemişti.
    çok çok beğendim.
    yaratıcılığına da hayran kaldım.
    ellerine sağlık.
    müthiş güzel.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.Sizin makyaj masası blogda yayınlı mı? Hemen görmeye geleyim.:))

      Sil
  26. bayıldım bayıldım yine bayıldım :)
    Elleriniz (minik ellerde dahil) hiç dert görmesin :)
    Her seferinde müthiş güzel fikirlerle bloğunuzdan ayrılıyorum.
    Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem yorumunuz,hem de takibiniz için çok çok teşekkür ederim,sevgiler:)

      Sil
  27. süper olmuş gerçekten bayıldım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Teşekkürler,Özgül Hanım,SEVGİLER.....

      Sil
  28. çok çok çok beğendim Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  29. sonunda kadar hayranlıkla okudum herkes gibi, ne denir ki ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  30. Çok teşekkürler,bu güzel yorumunuzdan dolayı...sevgiler gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  31. Tek kelimeyle "Harika", size ve yaptıklarınıza imrenmemek elde değil. Maşallah diyeyim nazar değmesin:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Amin güzel duanız için.:))

      Sil
  32. Nefis olmuş, rüya gibi..Ellerin dert görmesin..Ne zevklisin, ne beceriklisin. çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkkürler güzel yorumun için.İnsanın yaptıklarının beğenilmesi çok güzel birşey....

      Sil
  33. Ne kadar güzel bir görüntü oluşmuş Serpil Hanım, hayran oldum, aynen dekorasyon dergilerindeki gibi. Ellerinize sağlık. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum,sevgilerimi gönderiyorum....

      Sil
  34. Harika şahane muhteşem olmuş.Renkler detaylar ne diyebilirim ki.Maliyeti ise ucuzluk bakımdan dudak uçuklatır. :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabiacım çok teşekkür ederim,canım...Öpüyorum seni....

      Sil
  35. Müthiş güzel ve akıllıca bir iş çıkmış ortaya. Ellerine sağlık arkadaşım. Çok takdir ediyorum bu tarz çalışmaları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nurtencim,sevgiler .....

      Sil
  36. Ne yazıyım bilemedim Serpil'ciğim harika olmuş hayranlıkla seyrettim ellerine,zevkine,emeğine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  37. Mehtap Ablacım;çok teşekkürler güzel yorumunla beni mutlu ettin:))

    YanıtlaSil
  38. böyle yaratıcı insanlara bayılıyorum ellerinize aklınıza sağlık.zevkle okudum postunuzu.sonuç muhteşem ötesi.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler mor menekşe:)sevgiler sana...

      Sil
  39. MERHABALAR
    VALLA SİZE ILTİFATIMI BIKELİMEYLE SÖYLÜCEM.. YANLIŞ ANLAMAYIN BENI ''MANYAK'' GÜZEL SEYLER YAPIYORSUNUZ... BLOGUNUZU ALTÜST ETTIM SADECE AGZIMDAN CIKAN CÜMLE HEP AYNIYDI '' MANYAK ŞEYLER YAPIYOR YAA'' OLDU.. :)))) HELE DUVAR DEKORU VE ESKİ TAHTALARDAN YAPTIGINIZ MASA TARZI SEY SÜPERDİ CESARETINIZE HAYRAN KALDIM.. BENDE BU TARZ SEYLERLE UĞRASIRIM SÜREKLİ BIRSEYLER YENILERIM EVİM İÇİN:) AMA SİZİN YAPTIGINIZ MASA OLAYINA CESARET EDEMIYORUM BECEREMEZSEM DIYE. BENDE MUTFAK DOLAPALRIMI YENILEMEK ISTIYORUM AMA O CESARETI BULAMADIM DAHA MALESEF:(
    SİZE BAŞARILAR DILIYORUM VE DAHA COK ŞEYLER PAYLAŞMANIZI ISTERIM :)

    SEVGİLER
    SEDA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhebalar ikizannesi.Farklı iltifatınız için çok teşekkür ederim,gayet içtendi:))))
      Evet bazı şeylere eskiden bende cesaret edemezdim,şimdi çok şükür gözüm kapalı giriyorum herşeye.Size bir konuda fikir verebilirim.Bu tip bir iş yaptığınızda malzemeleri öyle bir seçmelisiniz ki;olamadığında kaybedecek birşeyiniz olmamalı....Farkındaysanız benim bu projemde raf; zaten gözden çıkardığım,atmaya kıyamadığım bir eşya.Ayaklar desen zaten eski.....Eğer olmasaydı istediğim gibi, söker atardım nevar ki kaybedecek....
      Teşekkürler bloğuma yaptığınız ziyaret ve güzel yorumunuz için,sevgiler....

      Sil
  40. Serpil'im ağzım açık kaldı desem ....yazacak kelime bulamadım....ellerinize sağlık,güle güle kullanın demek şart ama çok da hafif kalıyor anlatmak istediklerimin yanında....vallahi bravo!!! gerçekten maaile süper bir iş çıkartmışsınız....ayrıntılı yazdığın için de ayrıca teşekkürü ahk ediyorsun...tebrik ederim...kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelim dün aklımdan geçiyordun bir mail göndereyim, gel duvarıma bak diye....İyiki geldin hoş geldin..Senin yorumun çok önemli benim için.Teşekkürler canım her güzel sözün için:))

      Sil
  41. Sitenizi yeni keşfettim o kadar beğendimki anlatamam şimdi diğer sayfalarınızı geziyorum.Valla bende yapıyorum birşeyler ama sizin kadar becerikli değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikmiş cevabım için özür dilerim.Çok teşekkürler güzel yorumunuz için.Bende hemen sizi ziyarete geliyorum:))

      Sil
  42. İnanılmaz güzel öyle beğendimki anlatamam. Sadece güzel deyip geçemem çünkü böyle bir şeyi düşünmüş olmanız ve bunu hayata geçirmeniz harika bir şey. Sizi kutluyorum ellerinize, zevkinize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler Aslı.Geç cevapladığım için lütfen kusurama bakma.Sevgiler gönderiyorum sana...

      Sil
  43. Harika olmuş, görüntü muazzam..Böyle bir çalışmayı bende uygulamak isterim. Tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler canım.Umarım gönlüne göre bir uygulama yaparsın da keyifle de kullanırsın,sevgiler....

      Sil
  44. O kadar beğendim ki ne yazayım bilemedim. Buna sadece DIY deyip geçmek imkansız, o derece nefis olmuş...başka bişey demeden, saygıyla eğilerek blogunuzu karıştırmaya devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım,hoşgeldin.Beğendiğinize çok sevindim.Çok güzel sözler bunlar,mahçup ettiniz.
      Sizin bloğunuzda görüşmek üzere.....

      Sil
  45. Çok güzel olmuş .Emeğine sağlık. Yardımcında bu arada çok tatlı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) TEŞEKKÜRLER ABLASI.BİR TEŞEKKÜRDE BEĞENİNİZ İÇİN,SEVGİLER.....

      Sil
  46. işte bu harika coook beğendim.Uzun zamandır arastırdığım ve salondaki aynanın altına mutlaka almalıyım dediğim fiyatlarını öğrenincede mutlaka yapmalıyım :) dediğim dresuara hayran oldum .benim ufkumu genişlettiniz beynimde şimşekler çaktı ışık tuttunuz.Ellerinize sağlıkçok güzel olmuş .yardımcı kullanmakta iyi fikir bizdede kız olanlarından iki tane var ve benimde yetiştirmem lazım galiba...:) ..eğer yardımcı olursanız birkac soru sormak istiyorum.boyayı su bazlı kullandığınızı yazmışsınız acaba vernığınızdemi su bazlı .markasını merak ettim .sentetik vernikler beyaz renge uygunanınca rengini kırıp sarımsı bir renk veriyor .resimden anladığım kadarıyla sizinkinde olmamıs.nasıl vernik kullandınız acaba.birde kısa ayakları duvara nasıl monte ettiniz
    Fikrinize emeğinize sağlık güle güle kullanın .sorduklarım dada beni bilgilendirirseniz cook sevinirimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nevin Hanım; öncelikle gecikmiş cevabım için özür dilerim.Tatilde olduğumdan yanıtlayamadım.
      Duvara monte ettiğimiz ince kısa bacak ;matkapla hem duvara delik açıldı hemde kendisine.İkisine de bir vida takıldı.
      Cilaya gelince;Kahvereng,i olan kısma mat subazlı vernik kullandım,iki kat geçtim sanırım. Beyaz yerlerine vernik veya cila kullanmadım.Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
  47. Mükemmel. Bayıldım azminize, sabrınıza, göz zevkinize. Süper olmuş.

    YanıtlaSil
  48. Harikaaa nefis süper ve bilimum güzel kelimeleri hak ediyor.Ben de ne zamandır hole birşeyler yapayım diye düşünüyordum,çok güzel fikir oldu.Elimden gelse de tembellikten hep hazır almayı tercih eden biriydim.Turuncu oda ve sizin verdiğiniz ilham beni harekete geçirdi,ben de eskileri değerlendireceğim demeye başladım.Çoook teşekkürler her birinizee.Öpüldünüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem kendi adıma,hem de Sibelin adına bir öpücük de bizden... Kolay gelsin sana...

      Sil
  49. serpil hanım bloğunuzu didik didik ettim :) hepsine bayıldım.. içlerinde beni en çok etkileyen bu değişim oldu.. tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  50. Ne güzel beğenmenize sevindim,teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  51. tek kelimeyle çok zevkli ve başarılı . çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler,sevgiler Handan Hanım:))

      Sil
  52. Teşekkürler paylaşımınız için. Çok güzel bir blog sayfanız var. konya alçı firmaları olarak takipteyiz.

    YanıtlaSil