8 Aralık 2013 Pazar

KUMAŞ EVLER



                                                   NE ŞİRİNLER DEĞİL Mİ:)))))
   Hepinize kocaman bir  merhaba.
  Bu postumda sizlere kurstaki bitmek bilmez lavanta aşkımızın şirin evlere
 yansımasını paylaşmak istiyorum.
 Dikiş bölümüne geçmiş bulunmaktayız.İlk işlerimiz;küçük sevimli parçalar....
 Bir arkadaşımızın minik evlere olan merakından dolayı,nette şöyle bir gezinip,
 beğendiğimiz bir modeli hemen elimizdeki kumaşlar doğrultusunda kesip biçip montajladık.
 Hızımızı alamayıp fazla fazla  yaptık ki aman evsiz barksız kalmayalım diye:))
 Şu hale bakın,ne çok olmuşlar........




































Zeynepin  ingilizce performans ödevi...
Hazır bu haftaki postumla bir hayli uyumlu iken paylaşmak istedim.

Bu yerleşim yeri, ile ingilizce ne alaka derseniz,hemen anlatayım.
                       Biz bu  caddeyi hazırladık ve neyin nerede olduğunu bir sayfa
                      boyunca anlattık durduk.
                      Flowerlar bahçede dedik.
                      Müze tree ile neks to dedik
                      Blue Hausenin diğer iki hausenin ortasında olduğunu söyledik.
                      Animalların zoo nun içinde olduğunu dedik.
                     Biz dedik demesine de bakalım bakalım Nursel Hocamız ne diyecek:))?















Yeni bir haftaya başlamaya  bayılıyorum.
Güzel ,mutlu,dolu dolu bir hafta geçirmeyi diliyorum,hepimiz için.
                                      Sevgiyle kalın..:)))))))




22 yorum:

  1. sınıfça baya bir evlenilmiş güle güle kullanın
    İngilizce öğrenme tarzı da bana kreşlerdekini hatırlattı
    yöntem süper
    görsellikle daha kalıcı öğrenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Sanırım yanlış anlaşıldı.Yukarıdaki kumaş evleri kursta yaptık.Aşağıdaki evler ise kızımın okul performansı..
      SEVGİLER GÖNDERİYORUM......

      Sil
  2. Oyy cok sirinler ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  3. Yazını okuyup ben de haftaya güzel başladım canım.ellerine,kalemine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Kumaş evlere olan sempatimiz hiç bitmeyecek, hastasıyız... Sizinkiler de çok güzeller, elinize sağlık. Yaşam sevinciniz hiç bitmesin, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaşla ve ahşapla yapılan herşey çok güzel,bir de kağıtlar..Sanırım plastikleri sevmiyoruz,yanılıyormuyum:)?
      Hepimizin yaşam sevgisi daim olsun öpüyorum canım..

      Sil
  5. Bu evler ne böyle ya:)maşallah.çok sevimliler.ben de copy ettim aklıma:)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel kumaş bunlar yahu!! kumaşlara bakmaktan evlere bakamadım:) şirinlik muskası olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin olmuş hepsi de, ellerinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Kumaşları bende çok beğendim Serpiciğim,cıvıl cıvıl olmuş baktıkça içim açıldı,emeği geçen herkesin ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu arkadaşım zevkle yaptı bunlar.Benden de sana sevgiler Mehtap ablacım:))

      Sil
  9. Ne güzel bir post bu böyle.İnsan okurken yüzünü bir tebessüm kaplıyor:) hem de en kocamanından:)
    Evler çok şirinler, ödev de öyle:)
    Mutlu haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkürler canım.Haftamız yağan karla taçlandı.Çok güzel oldu:)))

      Sil
  10. Kumaşların güzelliği, evlerin şirinliği zaten insanı ısıtıyor :) çok güzel olmuşlar. Ayrıca performans ödevi tek kelime ile harika olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Teşekkürler bu güzel iltifatlara hayır diyemeyeceğim:))

      Sil
  11. Maşallah elinize sağlık
    Kızımın adı Zeynep ben de Abanalıyım :)
    Sizinle 2 ortak yanımız varmış
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel tesadüf:))Kim bilir belki birgün karşılaşırız:))

    YanıtlaSil