10 Nisan 2014 Perşembe

DEĞERLENDİRME

                                   ARTAN TÜLLER    veeeee
                                   VİNTAGE GÖRÜNÜMLER........

            Herkese merhabalar, hayırlı ve bereketli  Cumalar..
            Ne zamandır yazmak , hatırlatmak istediğim bir şey vardı,
            şimdiye kısmetmiş.
            Fırsat bulup parça kumaşlar  satın aldığımda ;
            ''en çokda tül ve perde parçaları ilgimi çeker''
            hep düşünürüm  ilk sahiplerini.Nasıl oluyorda caaanım taftalara,
            ipeklere,organzelere onca parayı veripde perdelerinin
            4 de birini perdecide bırakıyor?
            Bilmeyenler için söylüyorum, perdelik kumaşların enleri 300 cm dir.
             Bizim standart apartman dairesi evlerimiz  ise tavan yüksekliği 240 cm
            Bazılarımız  rustik kullanır,bazılarımızda  yarım tül.
            Siz siz olun perde ve tül diktirdiğinizde
             En az 60 cm  eninde  bilmem kaç metre uzunluğunda artan parçalarınızı
             almayı unutmayınız.
             Ben bunu  nasıl değerlendirme yapabilirim diye düşünmeyin.
             Bir iki top güpür satın alıp,perdecinize rica etseniz , o bile artan
             parçalarınızı  kare,dikdörtgen şeklinde size dikebilir diye düşünüyorum.

           Şimdi sizlere çok basit,bir o kadarda şık bir  değerlendirme sunuyorum.
          File görünümlü   tül kumaşı  uygun bir  güpürle çevirdik.
          Altına da  beyaz bir kumaşla tamamlayıcı diktik.
          Uzun bir yemek masası için  gayet şık bir örtü oldu.
          Diğer parçalardan da kare örtüler hazırladık.
          Fotoğraflarını çekerken  zevkli bir görünüm olması için güller
          ''kapı süslerim için hazırladığım'' inciler falan derken epey eğlendim,
          bir sürü de fotoğraf  çektim ayırmadan hepsini posta dahil ediyorum.


















































12 yorum:

  1. Katalog fotoğrafları gibi olmuş. Harika...

    YanıtlaSil
  2. Ne şık ne asil olmuş bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. Sen akıllı ve becerikli bir kadınsın Serpil :) Bak hiç bilmiyordum ben bu tül işini, aklımda olsun ;)
    Değerlendirme de süper, nasıl zarif olmuş, bana diyorsun ya keçe için, ben de sana aynısını tül ve dantel için söyleyeyim, bunları güzelleştirmekmiş senin misyonun :) Çok hoş şeyler çıkıyor ortaya, böyle pastel pastel, böyle zarif zarif, uçuş uçuş...
    Öperim :)

    YanıtlaSil
  4. Tülcülerden ben de parça tül alıyorum.Bu şekilde dikmeyi düşünmemiştim,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel renkler seçmişsin Serpil'ciğim baktıkça içim açıldı ellerine sağlık,harikasın.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Ay ay ay bayıldım ben bu şıklıklara.Ellerinize sağlık Serpil hanım.yine döktürmüşsünüz.

    YanıtlaSil
  7. SANTİMİNİ HESAPLARIM:) HİÇ KIYAMAM ...ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK BECERİ MARİFET ASIL BUNLARDIR...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  8. Bende kalan kumaşları isteyenlerdenim:)Bu fikirde süpermiş.Çok güzel olmuşlar elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ne iyi oldu bunu söylediğin, hiç aklıma gelmedi bu güne kadar, kumaş arttımı arttıysa alayım demek. Tamamdır bundan sonra peşine düşerim ben kumaşlarımın tüllerimin. :))
    Harika olmuş Serpil, ellerine sağlık, masanada çok yakışmış, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  10. haftaiçi hemen uğruyrm perdecime çok güzel bir hatırlatma oldu

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş ablacım. Yeni '' Gül'' denemen de çok başarılı. Sakın kimselere verme.. çok yakışmış evine..

    Sevil Gençtürk

    YanıtlaSil